dinsdag 25 juli 2017

WU 268: MAAK VAN EEN HAAT-TANGLE JE LIEVELINGS-PATROON!

WU 268 Magda rechts onderaan!

Haha.. neen dat zal wel niet lukken denk ik..
Toch zijn er mogelijkheden om het leed wat te verzachten..
Ik heb echt niks met Mooka..
Maar k dacht als ik het nu eens van die mooie bollen geef op het uiteinde..
En als vulpatroon een favoriet patroontje (hier gewoon strepen met highlights... waar ik gek op ben)
En ook een favoriet als achtergrondpatroontje.. bij mij mijn geliefde Nzeppel..
Zou Mooka dan ook niet een favoriet kunnen worden? grijns...
Heb het toch niet kunnen laten en heb Mooka een alarmkleur gegeven.. dubbele grijns..

Opdracht:

1. Kies een Haat-patroon
2. Kies twee favoriete patroontjes
waarvan je één als vulpatroon voor je haat-patroon kan gebruiken
en één als achtergrondje..
3. Veel plezier met het overwinnen van deze drempel!

Opmerking:
Mijn creatie heeft een deuk..
en neen niet uit fustratie haha..
maar omdat ik links bovenaan in mijn boekje WU 267 heb gemaakt..
daarom staan ze even allebei in beeld! grijns

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen